05 juli 2007

Aflivning af hjemløse

De har invaderet området, man falder over dem udenfor, om aftnen kommer de frem, flokkes om huset, æder alt de kan komme i nærheden af og er generelt bare for ulækre. Jeg har taget kampen op. Den seneste uge har jeg haft taget alle tænkelige midler i brug: Vold, gift, salt og kogende vand.
Og, jeg tror måske det hjælper. Hertil aften fandt jeg kun 71 mod de foregående aftners 346, 112 og 227.
Så, enten er jeg ved at få bugt med dem, eller også var jeg bare lidt for tidligt ud i dag. Jeg håber det første og frygter det sidste. For den seneste uge har jeg haft snegle på hjernen: Jeg jagter dem en time om aftenen, ser den stadig for mig når jeg går i seng og lukker øjnene, drømmer om dem om natten og snakker om dem på arbejdet. Det må bare gerne snart stoppe.

Ingen kommentarer: