09 august 2007

Jeg har pjækket

- revet en dag ud af kalenderen for bare at bruge den på mig selv. Badesalt, velduft, nyskuret hud massage, nydelse, sund smuk og lækker mad, godt selskab, filosoferen og snak om livet, døden, fremtiden, prioriteinger og værdier, slentretur med bare fødder i vandet, solskin og is. Og det er bare alt - alt for længe siden sidst jeg havde mig på dagsordenen.

Jeg er kommet ovenpå, - nå ja, og en dag bagefter, men jeg skal nok indhente det igen med nufundet engagement og energi. Og, så har jeg lovet mig selv at huske på at forkæle mig selv ind imellem, hvis altså ikke der er andre der gør det.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha det lyder godt, det er vist lige hvad jeg kunne trænge til. Det er vigtigt at huske sig selv i en travl hverdag, men kommer bare så let til at glemme det.

Anonym sagde ...

Bliver helt inspireret. Må notere stikord, så jeg kan holde en lignende dag, når chancen engang byder sig. :-)

Hyggelig blog i øvrigt :-)

tanterne sagde ...

Det vil da kun være dejligt hvis det kan inspirere.

Og, Tak Mariia.