05 september 2007

Kold morgen

"Moar! Sådan nogle handsker der kun går hertil, kan du godt strikke sådan nogle af det samme garn....?
.
Ældste ser pludselig muligheder i at have en mor der strikker, efter at han fik et stykke strik fra min hånd som han faktisk kan bruge. Og et par halvhansker er vel heller ikke uoverkommeligt, selv om tanken om at strikke fingre skræmmer.
Jeg vil så gerne glæde andre, men måske jeg også skulle tage mig lidt af min livstykketrøje, så den ikke når at blive kedelig inden den er færdig. Ideen med at strikke de tre stykker på en gang, virkede godt i starten, men det tager længere og længere tid for mig at håndtere de tre nøgler garn, og det er ikke et stykke strik der er lige til at tage med sig, - måske er det uungåeligt når stykket er så stort som det er.
Så det vil vel være fornuftigt nok med et lille hurtigt tage med i byen strikketøj ved siden af.
.
"Jo min dreng, det kan du tro jeg kan."

Ingen kommentarer: