11 oktober 2007

Der dumpede

lige et nyt nyhedsbrev fra Isabella Smith ind i min mailbox. - Og der var den; køkkenvægten jeg ikke troede eksisterede. - Venligt butikspersonale plejer at kunne fortælle mig, at de ting jeg ønsker ikke længere produceres. Men denne gang passer det ikke.
Den er mekanisk, det er et stort plus. (Jeg er blevet træt af at vente på at min elektroniske vægt skal blive klar til at veje efter at jeg tænder den, at den slukker fordi jeg er for langsom eller distræt til at blive færdig med at veje af på en gang, og at 0-2 kg ikke rækker langt når jeg nødvendigvis må stille en skål på vægten først.) Og, den er køn.
Den er et oplagt julegave ønske, men kan kun bestilles ugen ud... Jeg må skynde mig at sende bud til dem jeg er på gave med.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

TAK - fordi du viste mig den. Den er bestilt og afventes med noget der ligner længsel :-))
kh
marianne

Unknown sagde ...

Ja... Den ser skøn ud!!Lige sådan en jeg også har manglet :-)
Tak for tippet..
KH Gitte
www.ditogdut.dk

tanterne sagde ...

Selv tak, jeg er glad for at kunne inspirere.

Gad vide om jeg ikke selv skulle bestille den..?

Anonym sagde ...

... og du har bestemt sat overvejelser i gang hos mig, der egentlig overvejede at anskaffe mig en digital-vægt. Hmmm ....

/Mariie