16 oktober 2007

Efter hånden

Jeg har hentet 'Knitting on the edge' på biblioteket, og det var en klart bedre oplevelse end 'Knitting over the edge' var. Jeg kan ikke finde ud af om det er fordi jeg denne gang vidste hvad jeg kunne forvente, eller om det er fordi de flæser og blondekanter der er i bogen, er meget inspirerende nu jeg overvejer hvad jeg skal strikke til yngste af mit nye garn. Nu glæder jeg mig til at få besked fra biblioteket om at den sidste bog også er kommet. Måske det allerbedste er deri?

Imens jeg har kigget, drømt og ladet mig inspirere er jeg kommet et stykke på ældstes halvhandsker. Jeg har ingen opskrift, men prøver den på hen ad vejen, og jeg har glemt at tælle op og skrive ned, så 2'eren må laves på samme måde. Indtil videre ser det ok ud. Men, ældste taget på efterårsferie, og jeg har brug for at tage mål til fingrene. Forhåbentlig ligner vore hænder hinanden godt nok til, at jeg kan strikke efter mine.

Måske, hvis jeg er effektiv kunne de blive færdige til han kommer hjem og skal holde fødselsdag.(?)

Ingen kommentarer: