30 december 2007

Den bliver kønnere

- spenceren - syntes jeg.
Efter et par runder firkanter under ærmegabene ligner den nu en stumpe-bluse.

Jeg forestillede mig at jeg ville komme til at mangle en masse garn, selv om jeg er parat til at blande med et andet nøgle selvstribende garn. Men, der er stadig 1/3 tilbage, måske er det nok til en runde firkanter mere, selv om jeg laver firkanterne større for hver omgang for at give spenceren lidt vidde.

De drageformede firkanter retter sig faktisk til pæne kvadrater når der er blevet strikket hele vejen rundt om dem. - Men hvad med de nederste firkanter..?
Jeg burde nok have skrevet noget mere på min opgave her i julen istedet for at strikke, men det meste er strikket på tidspunkter hvor jeg alligvel ikke kunne komme til at arbejde.
Jeg lover; at i morgen skal opgaven have en skalle. - Det er sidste chance i år...

1 kommentar:

Jeshea sagde ...

Terrific! This is so cool. I love it so much. Thanks for this post. I really appreciated it.