01 august 2008

Det går

Onsdag formiddag var ikke sjov. Det hjalp heller ikke at yngstes far tog afsted i vores fælles bil og efterlod mig med lov til at bruge hans firmabil - men uden nogen nøgle til den. Panikken var stor, indtil jeg med hjælp fra hans søster fik hul igennem til manden, der kunne fortælle hvor reservenøglen lå gemt.

Det hjalp også at ældste var ualmindelig villig til at uddele knusere, og at mine forældre dukkede op for at hjælpe med at gøre rent i det nye hus.

Med adgang til både bil og nøgle kunne ældste og jeg også tage en tur i Legoland. Det blev en rigtig god dag selv om der var varmt og der var rigtig mange mennesker. For, når man kun er to, går der næsten ingen tid med at aftale eller planlægge, så vi nåede at prøve alt det vi gerne ville.

Sent på aftenen kunne jeg aflevere en både træt og glad dreng til ferieophold hos en far, der tilmed gad servere aftensmad for os begge inden jeg kørte hjemad.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Godt, du har dine forældre til lidt hjælp og støtte. Skal du så være helt alene i det nye hus ?

Anonym sagde ...

Ja hvis man har forældre som mine kan man ikke klage.

Jeg er alene i husene lige nu, får arbejdet lidt, og pakket og flyttet en masse af mine ting. Faktisk er jeg lidt bekymret for reaktionen når de vender hjem til et hus der ser helt ribbet ud.