19 januar 2010

Bolde i luften

Det bliver et par hektiske dage: Jeg er blevet pålagt et møde iaften.
Så det er meget heldigt at jeg ikke har yngste hjemme.
Mødet er i den store stad sådan godt en times kørsel herfra. Hvis man er i egen bil. Men min bil er på værksted. En anden bil fik den på krogen, så kølergitter og skærme skal pyntes - på en forsikrings regning, heldigvis.
At tage turen med bus betyder at jeg idag ikke kommer hjem før jeg skal drage af mod staden. Og når man ikke er sikker på hvor længe mødet varer, er det ikke givet at det kan lade sig gøre at komme hjemad med den ene forbindelse der er om aftenen. Heldigvis kan ældste selv tage bussen og møde mig på vejen, og ældstes far åbner døren for drengen imens, og vil tilmed finde en seng til os begge bagefter så vi kan vente og tage bussen hjemad imorgen istedet. Meget heldig at ældste da har fri i de første timer.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Pust !
Du har vundet inde hos mig :-)
Send mig din adresse, så jeg kan sende dine armbånd :-)

tanterne sagde ...

Sikke en dejlig overraskelse, Miri.