01 januar 2010

Julekort til nytår

I løbet af året besluttede jeg at genoptage julekortsskrivningen, der har ligget stille i årevis, for her at kunne takke for den støtte/deltagelse/opmærksomhed/hjælp og de kort/blomster/gaver jeg fik først på året.

Men, da andre ting har taget meget tid og en større bid af mit overskud, blev det ved hensigten indtil 7. juledag, hvor jeg alligevel ikke kom raden rundt. - Noget sent, men jeg har i flere år insisteret på at julen - der først starter juleaften - varer i 12 dage, og det betyder at det stadig er jul, og derfor ikke ALT for sent at sende en julehilsen.

Julen har indtil nu været så skøn som den nok kun kan blive når man har hoppet et år over (sådan bortset fra en forsinket juleaften, dagen før fastelavn), og jeg vil nyde de sidste 5 dage også.

Fordi ældste var her i går, nytårsaften, har vi købt og brændt markant større mængder krudt af, end det ’ingenting’ der fint rækker for mig. Så, det nye år er skudt grundigt ind - må året bringe lykke og glæde til alle.

2 kommentarer:

Tine - den kreative and sagde ...

Lettere forsinket ... et rigtigt godt samt lykkebringende nyt år til dig og dine.

tanterne sagde ...

Tak Tine.