24 januar 2010

Søndags-gave

Miri har gennem 4 søndage udlovet søndags-gaver i hendes januar gave-leg. (..der må så være en tilbage!) Sidste søndag lagde jeg en kommentar hos hende, fordi jeg blev inspireret af det hun lavede, helt uden tanke på at jeg derved deltog i konkurrencen om søndags-gaven.

Nu har jeg været væk fra tasterne i flere dage og kunne vende tilbage til den glædelige besked, at jeg har vundet to søde armbånd i en fin æske! Jeg er overvældet og meget glad.

Mange TAK Miri. Jeg glæder mig til at se æske og armbånd i virkeligheden. Jeg vil sætte pris på dem.

2 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Ej sikke fine armbånd. Jeg selv har aldrig vundet noget.. snøft ;) Det er da dejligt at modtage sådan en fin lille ting, og den minder om sommer ik.

Rigtig god mandag
Henriette

tanterne sagde ...

Tak Henriette

Jeg plejer også at sige at jeg aldrig vinder noget - men det er gået op for mig, at man jo skal deltage for at kunne vinde - og her deltog jeg næsten uden at tænke over det.