28 februar 2010

Jeg har vundet

- en hel aften!

For kort tid siden vågnede jeg, efter det der skulle have været en eftermiddagslur, uden at kunne afgøre, om det var høje tid at få begyndt på aftensmaden, eller lige i tide at lave morgenmad...
Et kig ud af vinduet røbede ikke for mig om det var skumringen eller morgengryet jeg kunne se, heller ikke ældste der lå sovende i sin seng, efter en weekend i formidabelt selskab og derfor med alt for lidt søvn, kunne hjælpe afgøre sagen for mig.
Heldigvis kan der tændes for flere elektroniske medier, der villigt ville fortælle mig, at det stadig var den 28. - og at jeg derfor hellere måtte få gang i frikadellestegningen, og få vækket ældste, så der er en chance for at han kan sove igen i nat.

Jeg er vist stadig påvirket af at have været på arbejde, fredag nat.

Ingen kommentarer: