03 juli 2010

Tøj i varmen

Nu har jeg i måneder sukket efter varme, men idag klager jeg ikke, Det er blevet varmt nok!

Mine valmuer mærker det også. I morges fik jeg øje på de yndigste lilla skørter, der pyntede vældigt op ad dyngen med kompost og afklippede grene. Men da jeg endelig tog kameraet og gik ud for at forevige det flotte syn, havde valmuerne allerede smidt tøjet.


Selv har jeg stadig tøj på, for jeg har fundet en plet med skygge på forsiden af huset, under den pil der stadig kaster skygge trods den dødsdom den fik i går.


7 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Der er også rigtig dejlig i skyggen.

Emmy sagde ...

Det må være varmen, sine de smider de lilla skørter :)

tanterne sagde ...

Der var dejligt, Helvig, men jeg kom ikke til at nyde skyggen ret længe, før en byge jagede mig op - og så fik jeg øje på noget der skulle luges, og fik ikke sat mig igen.

Jeg tror du har ret Emmy. Valmuerne plejer at stå lidt længere.

Tina sagde ...

Hejsa :) Fik en email om at du havde kommenteret på min blog, men kommentaren er væk derinde.
Så vil lige høre om du selv fandt svar på det du spurgte om, og slettede kommentaren.
Eller om jeg har problemer med at ting forsinder ;)

tanterne sagde ...

Tina, det var vist blogger der ikke kunne følge med. Mon ikke kommentaren er der nu?

Unknown sagde ...

Det kan være svært at sidde stille :-)

tanterne sagde ...

Hvis nu man øver sig ;-)