09 september 2010

Pasform perfektion

Jeg har længe gået med bukser der ikke rigtigt passer, for det er nærmest umuligt at opdrive bukser der er syet til den klassiske timeglas figur - den er nok temmelig passé.
I foråret købte jeg et par bukser, selv om de var for vide i taljen, og gjorde noget for mig helt vildt - bad butikken om at lægge dem ind, så de kom til at passe. Og, ved at se på de bukser gik det op for mig hvor nem og ukompliceret en operation det i grunden er.

Ideen om at gå gennem bunken af bukser, og rette op på pasformen skulle først modnes, men idag fik jeg endelig lagt et par bukser ind. Det tog 5 minutter, hvorefter bukserne kandiderer til at blive mine nye yndlings.



Den væsentligste grund til at jeg fik mig taget sammen til at gøre noget, er nok mit nye medlemsskab af MissusSmartyPants (een af de gaver jeg har givet mig selv, for at fejre min nye titel). Her har jeg fået min egen virtuelle mode stylist, der ugentligt hjælper med at sætte fokus på, hvad der passer til min skikkelse og tidens mode.

Mode-delen er jeg nu slet ikke nået til at kunne bruge endnu. Men det kommer nok, med de baby-steps som FlyLady, der introducerede mig for MissusSmartyPants, prædiker.

Ingen kommentarer: