24 januar 2011

Velkommen til

Ifølge Feng Shui ligger min entre i feltet for karriere. Hvis man vil tiltrække nye karriere muligheder, eller blot er i tvivl om hvor man er på vej hen i livet, skulle det være godt at rydde op, rydde ud, forbedre og forskønne lige netop der.


Jeg kunne ikke længere bilde mig selv ind, at det lykkes at kamuflere et mindre kønt rød og gult ternet flisegulv med en stor måtte med blomstret kant - hvor nydelig måtten end måtte være.

Da gulvvask på ingen måde er i høj kurs, hed løsningen en væg-til-væg-måtte.

Der fulgte ikke en tæppemontor med den tæpperest jeg havde fundet til formålet, men da jeg endelig kom igang var det en oplevelse af rent FLOW. (Den tilstand af fordybelse, hvor man mister fornemmelsen for tid og sted) Altså et rigtig dejligt stykke praktisk arbejde.

Efter at jeg også fik skiftet den rødtonede pære der var endt derude ved en fejl, til een der faktisk kan lyse rummet op, er entreen blevet meget bedre.

Jeg glæder mig til at kunne byde indenfor gennem en indgang der føles helt ny.

Så mangler jeg kun at få ordnet ringklokken, der knapt ringer, og navneskiltet der blev sprunget væk sammen med min postkasse hen over nytår, før jeg bliver helt klar til også at byde nye karrieremuligheder velkommen. - De er derude, de har bare ikke fundet mig endnu.

2 kommentarer:

Else Marie sagde ...

Det ser rigtig fint ud med det nye look.
Det kommer du til at nyde.

tanterne sagde ...

Tak, elsemarie. Jeg nyder det allerede.