16 november 2011

Kærlighedens puslespil

Da jeg læste Bo bedre med Feng Shui, Space clearing i praksis' af Karen Kingston, faldt jeg over et citat af Louise L. Hay. - Det har rumsteret længe. Og, da jeg ikke kunne slippe det, har jeg hængt det op i min entre.


"Jeg elsker mig selv;
derfor giver jeg mig selv et hyggeligt hjem,
ét som opfylder alle mine behov,
og som det er en fryd at opholde sig i.
Jeg fylder rummene med kærlighedens vibration,
så alle der kommer indenfor, også jeg selv,
oplever kærligheden og næres af den."


Efterhånden tænker jeg dog, at historien mangler sin væsentligste brik.

2 kommentarer:

Lis sagde ...

Jeg ved det godt, men jeg er en samler, så uhh hos mig er der ikke plads til at bo enkelt. Dog må jeg også i samme åndedrag sig: Jeg elsker mit hjem, mine ting og mig selv, samt min familie og vi kan alle være her.

Husk: Hvor der er hjerterum er der husrum. Det tror jeg også gælder for dig.

kh. Lis

tanterne sagde ...

Lis, det lyder som om du også har givet dig selv et hyggeligt og favnende hjem, for du har ganske ret i at det er hjerterummet der tæller.