21 november 2011

Langsomt fremad

- går det med livstykketrøjens ærmer.
Faktisk mangler jeg mindre end en tredjedel af længden på dem. Med udtagning på hver 8. pind, bliver det overskuelige bidder at nå. Og, der er kun 4 bidder tilbage inden ærmekuplen.


For tiden skal strik konkurrerer med at lægge fremtidsplaner. At finde ud af hvad der er vigtigst, og hvad succes er for mig. Nogen mener at jeg kun mangler at 'bidrage' før den er hjemme. Selv om en indkomst heller ikke ville være at foragte.


En lille en af den slags er måske på vej. Torsdag skal jeg til samtale på et (bi-)job der reelt vil være en forpligtet og derfor lønnet fornøjelse.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Spændnde hvad du finder ud af

pøj pøj

kh Siffe

tanterne sagde ...

Tak Siffe, Samtalen gik helt fint, så jeg nu er blevet kirkesanger.