26 december 2012

Tankevækkende sammentræf

Lige inden jul blev jeg glædeligt overrasket da jeg opdagede at jeg var en af november måneds vindere i Webstriks 12 strømper i 2012. - Og da jeg fuldstændigt havde glemt det igen, blev jeg lige så overrasket da jeg genopdagede det her i julen. Jeg er spændt på at se præmien fra strikkegarnet - den skulle snart være på vej! Det bliver endnu en julegave.
Officielt trækkes der trukket lod om gevinster blandt de strømper/sokker der er vist frem i løbet af måneden. Jeg vandt med stjernesokkerne til Yngste - mit første bidrag, der ser ud af lidt mere end de almindelige sokker jeg ellers strikker. Så mon den lodtrækning er fuldstændig uden øjne..?

Nu hvor jeg så har vundet, vil jeg prioritere tørklædet højere, end også at nå at være med i december-lodtrækningen. Det var ellers planlagt, at jeg ville lave et par det skulle ligne dem fra september til forveksling.

2 kommentarer:

christunte sagde ...

Jeg tror bare du har været heldig, for der er godt nok mange strømper hver måned!
Stort tillykke med dem!

tanterne sagde ...

Du har sikkert ret. Jeg føler mig også meget heldig. Tanken om at der er flere gaver til mig er også rigtig rar.