01 december 2007

Jeg nåede det

I omegnen af 48 pakker er indkøbt eller fundet, pakket ind og fordelt i poser og hængt på min barndoms pakkekalen-der, der nu er hængt op i nattens mulm og mørke. Det var den hyggeligste juleforbere-delse den første gang, da ældste var eneste barn og jeg var arbejdsløs med masser af tid til at lede efter og planlægge små over-raskelser. Nu er det et arbejde og en udfordring at finde noget der kan passe til både en 1 og en 11 årig, eller noget hvor fordelingen er tydelig, uden at den ene føler sig snydt. - Men jeg tror det er lykkedes.
Og, jeg glæder mig til at den bliver pakket ud.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vældig fin. Jeg får - momentan - dårlig samvittighed over min beslutning om at give adventsgaver :-)

Anonym sagde ...

Ovenstående indlæg er fra Mariie. Jeg kan pludselig ikke identificere mig i dit kommentarfelt, fordi jeg ikke benytter blogger?

tanterne sagde ...

Tak Mariie. Men, glem det med den dårlige samvittighed. Du har overvejet og valgt. Jeg er sikker på at dine børn ser mere frem til hver søndag end mine, der tilmed skal takle en del skuffelser undervejs. For, 24 gaver der er lige i øjet, det rækker ud over mine evner.