23 februar 2013

Mod til at gå

Jeg har igen været i teateret, og har set en 'poetisk komedie fuld af sort humor', af nu afdød nobelprisvindende avantgarde forfatter.


Det var desværre frygtelig kedeligt. Jeg gav det en chance i først omgang, noget skal man jo lige ind i før det bliver godt. Men, efter noget tid, konkluderede jeg at sort komedie bare ikke er min smag. Jeg sad midt på en række og for ikke at forstyrre dem der satte pris på forestillingen ved at rejse mig, brugte jeg tiden på at studere mine med-teater-gængere. Da jeg derfor nåede at have set alle på rækken blunde lidt på tur, tog jeg mig sammen, rejste mig og gik.

Der havde endda stået i beskrivelsen at det ville være herremorsomt. Men, måske er tiden løbet fra stykket der sikkert engang var både nytænkende og vedkommende.

Ingen kommentarer: