11 februar 2013

Design tørklæde

Nu kan ældste få varmet halsen, og der har det siddet lige siden jeg blev færdig med det.

Tørklædet opfyldte alle ønskerne. Da han luftede ideen om at det skulle være mest sort, med lidt af en signalfarve i - og jeg vidste hvordan han havde det med uld tæt på huden - så jeg en sandwich for mig med uld i en signalfarve, og et glat stof udenpå - så man stadig kunne se fyldet. Den ide faldt i god jord - men det blev ikke uld.


Jeg havde ikke et klart billede af hvordan det skulle sys for at blive rigtig pænt, og derfor fik jeg aldrig overdraget ham syopgaven. Her bagefter er jeg desværre ikke klogere.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad mener du med at du ikke er klogere ???
Du har da fået syet et absolut fint stykke design-tekstil! Og han er glad for det - oven i købet.
Det ser rigtig godt ud

Mor

tanterne sagde ...

Jeg troede at jeg ville finde ud af hvordan man får de yderste stykker stof til at ligge præcis over hinanden. Men det blev kun sådan cirka fint, og det kunne han lige så godt selv have gjort.